TOPLOGISTIC – Korespondencja Masowa, Przesyłki Mailingowe i Reklamowe

TOPLOGISTIC – Korespondencja Masowa, Przesyłki Mailingowe i Reklamowe
Bądź na bieżąco:
Wybierz język: pl en de
Bądź na bieżąco:
Wybierz język: pl en de
TOPLOGISTIC – Korespondencja Masowa, Przesyłki Mailingowe i Reklamowe TOPLOGISTIC – Korespondencja Masowa, Przesyłki Mailingowe i Reklamowe TOPLOGISTIC – Korespondencja Masowa, Przesyłki Mailingowe i Reklamowe

Aktualności 2015

20/04/2021

Kto powinien skorzystać z obsługi korespondencji masowej?

 

Kto powinien skorzystać z obsługi korespondencji masowej?

Obsługa korespondencji masowej – do kogo jest kierowana?

Pomimo postępującej cyfryzacji korespondencja masowa dla wielu przedsiębiorców wciąż stanowi jeden z głównych kanałów dystrybucji dokumentów, czy to finansowych, czy to marketingowych. Nic więc dziwnego, że na rynku istnieją wyspecjalizowane podmioty, które zajmują się obsługą korespondencji masowej. Dzięki know-how nie tylko są one w stanie zorganizować pojedynczą akcję wysyłkową, ale również przejąć od klienta cały proces przygotowania i wysyłki listów.

Ich usługi kierowane są:

  • przedsiębiorstw – outsourcing korespondencji masowej to rozwiązanie polecane zwłaszcza w przypadku firm niemających własnego zaplecza infrastrukturalnego. Z usług zewnętrznych podmiotów korzystają nie tylko korporacje, ale również zakłady przemysłowe, agencje reklamowe, redakcje, firmy z branży e-commerce, firmy kosmetyczne, podmioty oferujące swoim klientom prenumeraty czy też instytuty wydawnicze. To dobra opcja także dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Pozwala bowiem właścicielowi skupić się na kwestiach związanych z rozwojem biznesu, np. pozyskiwaniu nowych zleceń, a nie obsługą klienta
  • banków i instytucji finansowych – to podmioty, które na co dzień wysyłają tysiące dokumentów. Decydując się na outsourcing korespondencji masowej, mogą usprawnić proces kopertowania listów i ich dostarczania do klientów, a także odciążyć zasoby firmy,
  • urzędów i spółek komunalnych – to kolejne podmioty, które każdego dnia wysyłają przeróżne dokumenty. Swoją pracę mogą usprawnić właśnie poprzez współpracę z zewnętrznym podmiotem. Podstawowym kryterium przetargowym wciąż jest cena, jednak prywatni operatorzy mają do zaoferowania znacznie więcej. Przede wszystkim bezpieczeństwo i niezawodność doręczeń.

Obsługa korespondencji masowej to usługa, z której może skorzystać każdy podmiot działający na rynku, niezależnie od wielkości czy też specyfiki prowadzonej działalności. Atutem outsourcingu korespondencji masowej jest to, że jego zakres można dostosować do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy. Dzięki temu otrzymujesz to, na czym najbardziej Ci zależy. Jakie jeszcze korzyści daje obsługa korespondencji masowej przez zewnętrzny podmiot?

Korespondencja masowa – jakie zalety ma jej outsourcing?

Jak zostało wspomniane, obsługa korespondencji masowej to proces, który w  znacznym stopniu angażuje zasoby firmowe. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm prywatnych, a także urzędów czy też instytucji finansowych decyduje się przekazać ją zewnętrznym podmiotom. Jakie korzyści przynosi outsourcing korespondencji masowej oprócz możliwości dopasowania zakresu świadczonego wsparcia? Przede wszystkim odciąża pracowników. Zwolniony z części dotychczasowych obowiązków personel zyskuje więcej czasu, który może wykorzystać w sposób sprzyjający rozwojowi firmy.

Co więcej, outsourcing korespondencji masowej pozwala zoptymalizować koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Firma nie musi bowiem ponosić wydatków związanych chociażby z zakupem niezbędnych materiałów. Nie przejmuje się także serwisowaniem sprzętów (np. kopertownic, maszyn do falcowania).

Dzięki współpracy z zewnętrznym partnerem, który dysponuje wykwalifikowaną kadrą, nowoczesnymi maszynami oraz innowacyjnymi systemami informatycznymi, zleceniodawca zyskuje pewność, że przesyłki zostaną dostarczone w odpowiedniej formie i bez opóźnień. Na życzenie klienta przygotowywana korespondencja może być spersonalizowana, a także dodatkowo zabezpieczona. Dzięki temu zleceniodawca jest w stanie z łatwością dostosować przesyłkę nie tylko do własnych wymagań, ale również potrzeb i preferencji jej odbiorcy.

Kategorie