Polityka prywatności
Klauzula Informacyjna dla Klientów i Kontrahentów Sebastian Sas TOPLOGISTIC
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/a danych osobowych (zwanym też dalej: Administratorem) jest nasza firma: Sebastian Sas TOPLOGISTIC, ul. Skarbka z Gór 118/22, 03-287 Warszawa, REGON 141868829, NIP 6181612766.
II. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można uzyskać informacje, kontaktując się z Administratorem danych w następującej sposób:
• telefonicznie: +48223896587;
• przesyłając informację na adres e-mail: biuro@toplogistic.pl ;
• listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora danych: ul. Skarbka z Gór 118/22, 03-287 Warszawa.
III. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Zbigniewa Majewskiego, e-mail: iod@toplogistic.pl
IV. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pana/i dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:
1. realizacji usług z klientami; podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „b” RODO czynności zmierzające do wykonania umowy, wykonanie umowy, w zakresie przetwarzania danych osobowych szczególnych kategorii podstawa prawna: art. 9 ust. 2. lit. „h”;
2. realizacja umów z Kontrahentami, podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO
– prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora lub osobę trzecią oraz art. 6 ust. 1 lit. „b” RODO – czynności zmierzające do zawarcia umowy, umowa o świadczenie usług (z osobami fizycznymi);
3. wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych (np. wystawienia i przechowywania faktur, dokumentów księgowych, udostępniania danych tzw. uprawnionym podmiotom, organom i jednostkom administracji państwowej), podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „c” RODO – przetwarzanie niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
4. dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zawartych w pkt. 1, 2 umów, podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora lub osobę trzecią;
5. marketingu usług świadczonych przez Administratora danych, podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „a” RODO, – zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie jej danych osobowych;
6. obsługa korespondencji z klientami w celach innych niż dostarczenie i świadczenie usług określonych w pkt. 1, 2 podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora lub osobę trzecią.
V. ODBIORCY DANYCH
Dostęp do danych będą miały osoby pracujące i współpracujące z Administratorem w zakresie realizacji usług na Pani/a rzecz, w tym upoważniony personel Administratora, kontrahenci/podwykonawcy usług oraz realizujący usługi:
– biura rachunkowego
– wsparcia użytkowników i systemów informatycznych i peryferyjnych IT,
– hostingu: poczty e-mail, FTP
– kurierskie,
– bankowe,
– niszczenia i utylizacji dokumentacji.
VI. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW TRZECICH LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ
Administrator nie zamierza przekazywać Pani/a danych do państw trzecich (poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego tj. obszar obejmujący kraje Unii Europejskiej, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) lub organizacji międzynarodowych.
VII. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/a dane osobowe będą przechowywane:
1. przez okres trwania umów sprzedaży produktów i usług oraz po zakończeniu trwania takich umów w celu pełnego rozliczenia się stron z warunków umów, w tym do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z takich umów (3 lata od rozwiązania umowy), w zakresie rozliczeń z urzędem skarbowym przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych tj. 5 lat od końca roku podatkowego, w którym pojawiła się konieczność zapłaty podatku z tytułu świadczonych na Państwa rzecz usług;
2. do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą, jeśli dane te są przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę;
3. do czasu niezbędnego do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytania, w przypadku prowadzenia korespondencji; po tym czasie dane będą przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń (3 lata od zakończenia korespondencji).
VIII. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DOTYCZĄ
Ma Pani/Pan prawo do:
1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) sprostowania (poprawiania) danych osobowych, które są nieprawidłowe;
3) usunięcia lub do ograniczenia przetwarzania danych osobowych gdy, dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub są przetwarzane niezgodnie z prawem.
IX. PRAWO DO WYRAŻENIA SPRZECIWU WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH
Przysługuje Pani/u również prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych, które odbywa się w oparciu o prawnie uzasadnione interesy Administratora danych. Administratorowi danych, po wniesieniu takiego sprzeciwu, nie będzie wolno już przetwarzać danych osobowych do takich celów, chyba że Administrator danych wykaże, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy do dalszego przetwarzania danych, które będą nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności, albo gdy istnieć będą podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
X. PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORU
Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora danych odbywa się z naruszeniem prawa.
XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI
Pani/a dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane, co oznacza, że żadne decyzje wywołujące wobec Pan/a skutki prawne lub w podobny sposób na Panią/a istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.